Träningskläder 

För någon dag sen var jag i Ullared och shoppade lite.

Tyck vad man vill om Ullared, men jag tycker om att åka dit någon gång ibland. Allt finns i samma affär och man hittar alltid något man gillar eller behöver.

Jag tycker det är svårt att hitta träningskläder som passar både min kropp och plånbok. Visst finns det mycket på nätet, men jag är sån så jag vill prova innan jag köper nåt. Och det kan bli ganska bökigt på nätet med returer osv.
I Ullared hittade jag två träningslinnen. Inget sådär speciellt och rosa är inte min färg. Men för 29:95 stycket så fick båda följa med hem.


Ett par svarta tights med lite högre midja tror jag kan bli bra när det börjar bli lite kallare ute. De mönstrade har jag sen innan, fast i annan färg/mönster så de var ingen tvekan om att de skulle ner i vagnen 😉


SportBH har oxå samma sen innan men denna i en annan färg.

Leave a comment